Hogyan tudunk Önnek segíteni?
A Társasházkezelő Kft-t azzal a céllal hoztuk létre, hogy minőségi szolgáltatást nyújtsunk Budapesten, illetve Budapest vonzáskörzetében elhelyezkedő társasházak részére.
A cég létrehozásának ötletét az a számtalan rossz tapasztalat hívta életre, amellyel a társasházakban eltöltött éveink során találkoztunk. A közel 10 évnyi pénzügy, HR és menedzsment területen szerzett tapasztalataink segítségével olyan színvonalú szolgáltatást tudunk nyújtani, amellyel Ön és a lakótársai is teljes mértékben elégedettek lesznek.
A budapesti társasházak lakói a piackutatásunk alapján számos problémával szembesülnek a közös képviselőjükkel kapcsolatban. Ezeket a problémákat mi számba vettük, és kidolgoztunk egy olyan komplex megoldási javaslatot, amely alkalmazásával magas színvonalú szolgáltatást tudunk nyújtani:Átlátható gazdálkodás
A társasház működéséhez elengedhetetlen a megfelelő gazdálkodás, ugyanis mind a karbantartások, mind pedig a fejlesztések pénzbe kerülnek. Mi birtokában vagyunk azoknak a naprakész pénzügyi ismereteknek, amelyek által olyan rövid- és középtávú pénzügyi tervet tudunk készíteni, amely biztosítja, hogy a társasház a karbantartási tervében szereplő munkákat és a lakók által igényelt fejlesztéseket finanszírozni tudja. A pénzügyi ismeretek mellett fontos az átláthatóság is, amit azzal biztosítunk, hogy a Számvizsgáló Bizottság, illetve a lakóközösség számára havi elszámolást készítünk a felmerült költségekről, továbbá minden lakó betekinthet a társasház pénzügyi dokumentumaiba.
Lépjen velünk kapcsolatba!
Hogyan tudunk Önnek segíteni?
BLOU SAPIRE Kft-t azzal a céllal hoztuk létre, hogy minőségi szolgáltatást nyújtsunk Budapesten, illetve Budapest vonzáskörzetében elhelyezkedő társasházak részére.
A cég létrehozásának ötletét az a számtalan rossz tapasztalat hívta életre, amellyel a társasházakban eltöltött éveink során találkoztunk. A közel 10 évnyi pénzügy, HR és menedzsment területen szerzett tapasztalataink segítségével olyan színvonalú szolgáltatást tudunk nyújtani, amellyel Ön és a lakótársai is teljes mértékben elégedettek lesznek.
A budapesti társasházak lakói a piackutatásunk alapján számos problémával szembesülnek a közös képviselőjükkel kapcsolatban. Ezeket a problémákat mi számba vettük, és kidolgoztunk egy olyan komplex megoldási javaslatot, amely alkalmazásával magas színvonalú szolgáltatást tudunk nyújtani:
Átlátható gazdálkodás
A társasház működéséhez elengedhetetlen a megfelelő gazdálkodás, ugyanis mind a karbantartások, mind pedig a fejlesztések pénzbe kerülnek. Mi birtokában vagyunk azoknak a naprakész pénzügyi ismereteknek, amelyek által olyan rövid- és középtávú pénzügyi tervet tudunk készíteni, amely biztosítja, hogy a társasház a karbantartási tervében szereplő munkákat és a lakók által igényelt fejlesztéseket finanszírozni tudja. A pénzügyi ismeretek mellett fontos az átláthatóság is, amit azzal biztosítunk, hogy a Számvizsgáló Bizottság, illetve a lakóközösség számára havi elszámolást készítünk a felmerült költségekről, továbbá minden lakó betekinthet a társasház pénzügyi dokumentumaiba.
Tulajdonosi szemlélet
A lakók, illetve a lakóközösség érdekeit folyamatosan figyeljük, és az éves költségvetés elkészítésekor a társasház anyagi lehetőségeinek mérlegelése mellett teljes mértékben figyelembe vesszük. Az igények elmondására folyamatosan lehetőséget biztosítunk cégünk kommunikációs csatornáin úgy, mint fogadóóra, telefon, e-mail, Facebook. Fontos számunkra, hogy a társasház és a közös használatú helyiségek állapota hozzájáruljon a lakások értékének megőrzéséhez vagy annak gyarapításához.Fejlesztések
Tisztában vagyunk azzal, hogy sokan szeretnének egy modern, szép és igényes társasházban lakni, amelyhez néhány társasház esetén jelentős fejlesztéseket kell végrehajtani.
A társasházi fejlesztések azonban igen költséges, valamint összetett projektek, amelyek véghezviteléhez stratégiai gondolkodásra, megfelelő projektvezetési képességekre, valamint pénzügyi tudatosságra van szükség a közös képviselő részéről. A társasház igényeinek felmérése után javaslatot készítünk a közgyűlés számára, ismertetve az egyes fejlesztési lehetőségeket, kiemelve azok pénz- és időigényét. Amennyiben a kiválasztott fejlesztésre nem áll rendelkezésre elegendő forrás, akkor kidolgozunk egy olyan javaslatcsomagot, amely segítségével középtávon (igény esetén rövid-, vagy hosszú távon) elérhetővé válik a megvalósítás. Ehhez elkészítjük a kapcsolódó pénzügyi tervet a társasház anyagi lehetőségeit figyelembe véve.Karbantartási terv
A társasházak karbantartása véleményünk szerint egy tervezett folyamatnak kell lennie, ellenben a sok esetben tapasztalt “tűzoltás” jellegű karbantartással. Fontosnak tartjuk, hogy az általunk kezelt társasház műszaki állapotát felmérjük, s egy részletes karbantartási tervet dolgozzunk ki, amely rövid-, illetve középtávon is tartalmazza azokat a rendszeres, illetve egyszeri karbantartási munkákat, amelyek elengKözös költség hátralékok minimalizálása
A társasház legfőbb bevételi forrása a közös költség, amelyet az egyes albetétek (lakások és nem lakás célú tulajdonok) tulajdonosai fizetnek meg havi rendszerességgel. Számos esetben azonban ez elmarad, és akár több havi, vagy több éves hátralék is keletkezhet egy-egy tulajdonos részéről. Ez értelemszerűen nem jó a lakóközösség számára, hiszen egyrészt bevételtől esik el a társasház, másrészt pedig ezen tulajdonosok nem veszik ki a részüket a társasházi költségekből, viszont élvezik a karbantartások, felújítások előnyeit. Ezt el kell kerülni, ezért fokozott figyelmet fordítunk a hátralékos fizetésekre, és azonnal megtesszük a szükséges jogi lépéseket (pl.: fizetési meghagyás, jelzálogjog bejegyzés) az érintett albetétek esetében, biztosítva a közös költség hátralékok minimalizálását.
edhetetlenek a társasház fennakadásoktól mentes és gazdaságos működéséhez. Mindemellett a bejelentett váratlan helyzetekre is azonnal reagálunk.
1212 Budapest SZENT ISTVÁN ÚT 4
BLOU SAP} IRE KFT
1203 BP., Baross u 35
Adószám : 23307047143,,,,,,,, sz.j